boek: Invloed
april 2011 - Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers.
Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer:
-
de werking van invloed in andere culturen;
-
de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
-
recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.
Boekgegevens
auteur:Robert Cialdini
prijs: Euro 24,95
ISBN 13: 9052617155